~~LUV FASHION~~

~~LUV FASHION~~

Tuesday, January 26, 2010

SEMUA BERMULA DISINI.


first of all Assalamualaikum.salam sejahtera.moshi moshi.ahlan wasahlan.
selamat datang.selamat menjenguk.selamat membaca.dan selamat semuanya.
this is my new channel to do my business..ceewah.dari mespes berpindah ke fesbuk dan sekarang saya sekali lagi berpindah ke daerah blog.ehhee
ekceli bukan berpindah sebenarnya.cuma saya ingin menambah dan memperbanyakkan channel untuk saya mempromosi barang barang jualan saya.oh tidak!saya bukan jurujual sebenarnya.saya cuma seorang manusia biasa yang suka mengumpul barang barang yang cantek dan selesa.dan buat masa sekarang saya lebih terarah untuk mengumpul selipar.selipar yg cantek dan selesa dipakai.jadi disini saya ingin berkongsi dengan anda semua untuk mencuba selipar ini.*kenapa tetibe rase mcm mengacara rancangan jalan2 cari makan?hehee*
sebelom saya mengarut lebih bnyak seeloknya saya berhenti dulu disini.
anyway kepada sesiapa yg berminat bolehlah tgok2 gambar2 yg bakal di upload sebentar sahaja lagi.harga berpatutan dan boleh runding..apalagi.dapatkan segera selagi stok masih ada.ingat!semuanya dalam edisi terhad..;)

No comments: